Különböző szolgáltatásaink közös jellemzője az a törekvésünk, hogy a családoknak, baráti társaságoknak, céges ügyfeleinknek egyaránt olyan kikapcsolódási, feltöltődési lehetőségeket nyújtsunk, melyek során maximálisan vendégeink napi hangulatához és igényeihez alkalmazkodnak a programok. A Balaton körül 14 ingyenes kikötési ponttal, Balatonboglári báziskikötővel működő társaságunk rugalmasan alakítható élmények sorát kínálja túraajánlatokkal, gasztro-, bor- és kulturális körutakkal, kiváló horgászhelyek bemutatásával, mindezeket a pár órástól az egy hetes hajóbérlési lehetőségeken keresztül.

1) Hajóbérlés

Kapitánnyal: Azok számára, akik nem rendelkeznek vitorlás jogosítvánnyal, gyakorlott kapitányaink biztosítják a vitorlázás szépségeinek és titkainak biztonságos megismerését.

Amennyiben Ön már rendelkezik a megfelelő okmányokkal, de szeretné tudását elmélyíteni és gyakorlatot szerezni úgy, hogy a családját, barátait is elvinné egyúttal egy különleges nyaralásra, nálunk lehetősége nyílik a manőverek ismétlésére, további tapasztalatok szerezésére.

Kapitányaink előzetes egyeztetés után állnak rendelkezésére a hajóvezetés fortélyainak feltárásában, különböző típusú túrák összeállításában, a gondtalan és élményekben gazdag pihenés biztosításához.

Kapitány nélkül: Amennyiben Ön már megfelelő rutinnal és jártassággal rendelkezik egy vitorlás hajó biztonságos és felelős irányításához, lehetőséget biztosítunk a kapitány nélküli hajóbérlésre is. Természetesen ebben az esetben is biztosítjuk a gyakorlás lehetőségét, segítünk a túraútvonalak kialakításában, és 0-24 órában hívható segélyhívó számunkon folyamatosan elérhetőek vagyunk.

2) Vitorlástúrák

Megszervezzük nyaralását, Önnek csak helyet kell foglalni a hajón és élvezni a balatoni táj nyújtotta szépségeket és azon élményeket, amelyeket az alábbi túraajánlataink nyújtanak:

1. Badacsonyi bortúra (2 vagy 3 nap) – A túra során többek között elhajózunk Badacsonyba és látogatást teszünk a Szeremley pincészetben, ahol egy borkóstolóval egybekötött kellemes ebédet fogunk elfogyasztani, majd felsétálunk a bazalt orgonákhoz és megtekintjük a Balatonra nyíló páratlan kilátást. Másnap áthajózunk Szigligetre, ahol a Balaton legszebb kikötőjében elfogyasztunk egy ebédet és egy rövid sétát teszünk Szigligeten, majd újra megtöltjük széllel a vitorlákat és a késő délutáni órákban kikötünk Balatonbogláron.

Túraútvonal: Balatonboglár – Badacsony – Szigliget – Balatonboglár

2. Apátság túra – (2 vagy 3 nap) – Érkezés csütörtök este, majd másnap reggel egy kellemes reggeli elfogyasztása után kelet felé vesszük az irányt és elhajózunk egészen a Tihanyi félszigethez és a félsziget nyugati oldalán a sajkodi öbölben horgonyt dobunk és egy kellemes esti fürdőzés, valamint egy közösen elkészített vacsora elfogyasztása után hagyjuk magunkat álomba ringatni a mesésen szép öböl vizén. Másnap reggeli és irány a sziget másik oldala, ahol „öreg” Tihanyban kikötünk és egy kellemes sétával meglátogatjuk a Tihanyi apátságot. Egy finom ebéddel megtömjük a bendőnket, majd sétálunk egyet a varázslatos hangulatú tihanyi házak között. Egy rövid kipillantást teszünk a Balatonra, majd ismét hajóra szállunk és elhajózunk Balatonföldvárra, ahol egy zenés „táncos” est után térünk nyugovóra. Másnap Balatonlelle érintésével hajózunk vissza kiindulási kikötőnkbe Balatonboglárra.

Túraútvonal: Balatonboglár – Sajkodi öböl – Tihany - Balatonföldvár – Balatonlelle – Balatonboglár

3. Nomád túra – (2 vagy 3 nap) – Ezen túra során nem előre megtervezett útvonalon fogunk hajózni, hanem az időjárás és szélviszonyoknak megfelelően próbáljuk körbe hajózni a Balaton nyugati medencéjét azzal a kikötéssel, hogy nem lesz kikötés.  A túra nomád jellege arra utal, hogy az éjszakákat nem egy kikötőben, hanem a vízen fogjuk eltölteni, magunk főzünk a Balatonban mosakszunk és egy jóleső reggeli úszással kezdjük a napot. A túraútvonalat ebben az esetben a vendégek választhatják ki, mi csak javaslatokat teszünk a időjárás nyújtotta lehetőségek függvényében.

Túraútvonal: Balatonboglár – valahol a nyugati medencében – Balatonboglár

4. Buli túra éjszakai vitorlázással – (3 éjszaka 3 buli) Mint a nevéből is kiderül a túra során a bulizásra helyezzük a hangsúlyt és meglátogatjuk azokat a helyeket a Balatonon, ahol a legjobban pezseg az éjszakai élet, mint például Balatonföldvár, Siófok és Balatonfüred. A megérkezést követően rögtön vízre szálunk és egy estébe (esetleg éjszakába) nyúló vitorlázással eljutunk Balatonföldvárra, ahol már buli hangulatban látogatjuk meg a Pub-Lik nevű közismert szórakozóhelyet. Következő nap sebeinket nyalogatva Siófok felé vesszük az irányt és ismét felkeressük a bulinegyedet. Harmadik egyben utolsó éjszakán - ha még valaki bírja - Balatonfüreden a Sunsetben mulatjuk az időt, akár reggelig. Hosszú és álmosítónak tűnő vitorlázással karistoljuk majd a Balaton vizét egészen Balatonboglárig, ahova remélhetőleg egy kellemes délutáni hiánypótló alvás után érkezünk meg.

Túraútvonal: Balatonboglár – Balatonföldvár – Siófok – Balatonfüred – Balatonboglár

5. Igények szerint alakítható túra – Ebben az esetben vendégeink számára szeretnénk meghagyni a tervezés szabadságát, mi csak segítséget kívánunk nyújtani a lehetőségek tekintetében, de a végleges túraútvonalat (ami még akár menet közben is változtatható)
Önök határozzák meg.

Túraútvonal: szabadon választott az időjárás és a szélviszonyok függvényében
– az irányt Ön határozza meg, mi csak a kormányt fogjuk.

3) Céges rendezvények, csapatépítő tréningek

Társaságunk vállalja cégek részére rendezvények, évfordulók, vezetői tréningek megszervezését, ügyfél- vagy partnertalálkozókhoz reprezentatív tárgyalási környezet biztosítását. Kapitánnyal történő hajóbérlés esetén a partnereikkel kötetlen keretek között lehet akár a legkomolyabb üzleti ügyekről is beszélgetni, illetve emlékezetes helyszínen meghozni fontosabb döntéseket, ünnepélyes keretek között megejteni aláírásokat.

Hajóinkkal flottavitorlázásra, házi versenyek lebonyolítására, nagyobb létszámú csoportok kikapcsolódását biztosító programok szervezésére is lehetőség nyílik.

A vitorlázás kiváló lehetőség tartalmas csapatépítő tréningek megtartására is, hiszen több ember hatékony együttműködésén alapul. Csakúgy, mint egy gazdálkodó szervezet mindennapjaiban, itt is a közös probléma megoldás, alkalmazkodó képesség, a megfelelő kockázatkezelés a siker alapja. Gyakorlott kapitányaink felügyelete alatt lehetőség nyílik különböző szituációs gyakorlatok megoldására, a flottavitorlázásra, versenyszimulációra, vízi csata imitálására is.

4) Vitorlástanfolyam, versenyzés

Az utóbbi években jól megfigyelhető tendencia, hogy a vitorlázás egyre népszerűbbé válik, és mind többen bérkapitány nélkül, saját maguk által kormányozva szeretnék családjukat, barátaikat elvinni egy pár napos, vagy akár egy egész hetes vitorlás túrára, vagy egyszerűen csak megismerkednének ezzel a varázslatos sportkultúrával. Ezen igények kielégítésére vállalkozásunk több lehetőséget kínál.

Az alapvető vizsgára felkészítő tanfolyamon kívül speciális Manőver tréningeket is tartunk azoknak, akik szeretnék jobban megérteni a hajó mozgását, a szél folyamatosan változó irányát, és szeretnék biztosabb kézzel kormányozni hajójukat, megszerezni azt a rutint, amit segítségül lehet hívni ha baj van.

5) Vihar tréning

Motor nélküli és motorral történő kikötés szélben, viharban. Vitorlázás reffelt vitorlákkal és anélkül. Havaria helyzetek felismerése és az adott helyzetnek megfelelő jó döntések előkészítése. Segélykérés, mentési műveletek gyakorlása. Hajózás erős hullámzásban, sekély vízben, zátonyra futás elkerülése és ha mégis megtörténik, akkor arról való levontatás, lehajózás szélle, horgonnyal, motorral. Kötél, vitorla szakadás, árboc-, merevítők törése okozta helyzetek megoldása.

A vitorlázás elméleti és gyakorlati oktatása kora tavasztól kezdődik, így a nyári hónapokban kadétjaink már önállóan is irányíthatnak vitorlást. Oktatási tervünkben több hétvégés intenzív, és 1 hetes normál rendszerű képzések szerepelnek, amelyek keretében a vitorlázás szépségeinek megismertetésére és megszerettetésére, a biztos tudás megszerzésére nyílik lehetőség.

6) Versenyvitorlázás

Vendégeink számára lehetőséget nyújtunk aktívan versenyző, országos bajnoki címmel, sok éves, évtizedes tapasztalattal rendelkező kapitányaink irányítása mellett a versenyvitorlázásra. Részt vehetnek egy versenyre szerelt hajó fedélzetén egy igazi balatoni versenyen, ahol részesei lehetnek a jól szervezett csapatmunkának és testközelből szemlélhetik, miként zajlik egy pálya-, vagy akár túraverseny. A szezonális versenyek időpontjai függvényében az előzetes kapcsolatfelvétel után, egy egyeztetést követően választjuk ki közösen azt a versenyt, amelyen közösen elindulunk.